איך מאתרים ביטוח בריאות?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

איתור ביטוח בריאות ניתן ליישום במגוון דרכים. כאן סיקרנו עבורכם את הדרך המובילה והמוכרת ביותר: איתור באמצעות דו"ח הר הביטוח. כל אחד רוצה לדעת שהוא מבוטח מפני מקרים בריאותיים המצריכים תשלומים יקרים וגבוהים. אתר הר הביטוח מאפשר לעשות זאת בקלות. מי שמעוניין לדייק את הבדיקה ולמקסם את הרווחים שבה, פונה לסוכן ביטוח מקצועי שיבצע אותה עבורו. 

 

הדרך לאיתור ביטוח בריאות

ניתן לאתר ביטוח בריאות קיים באופן עצמאי או עם עזרה מקצועית של סוכני ביטוח מומחים בתחום. איתור ביטוחי בריאות עם ארנפלד ביטוחים ידוע כריווחי למבוטח. למבוטח עצמו הבדיקה היא ללא עלות ואם יש צורך בעריכת בדיקת ביטוחים מקיפה או בשינוי נתונים לייעול התיק הביטוחי, סוכן הביטוח ימליץ לכם על השינויים המתאימים. ההחלטה בסופו של דבר היא בידכם כמובן.

 

איתור ביטוח בריאות בצורה עצמאית

כדי לאתר את ביטוח הבריאות שלכם יהיה עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים וכך תועברו לבחירת השירות הרצוי. כאן יהיה עליכם לבחור בשירות "חיפוש ביטוחים על שמי" וכך, דו"ח הר הביטוח יופק עבורכם. הדו"ח ירכז את רשימת כל הביטוחים המופיעים במערכת על שימכם.

לא כל מבוטח מתמצא בנתונים ומבין את מה שהדו"ח מראה. ולכן, רבים הם המבוטחים שפונים בשלב זה להתייעצות עם סוכן ביטוח מקצועי. חשוב לציין כי על פי חוק סוכן ביטוח לא יכול לגבות כסף עבור בדיקת הר הביטוח ולכן, הוא גם לא יגבה ממכם כסף כדי לבצע את הבדיקה עבורכם. כך שלא מעט אנשים פונים לסוכן ביטוח לצורך כך והוא מעניק הסבר על כל סעיף לא מובן.

 

יש לי את דו"ח הר הביטוח, מה עכשיו?

לאחר איתור ביטוח הבריאות דרך דו"ח הר הביטוח, תוכלו לפנות אל חברת הביטוח ישירות כדי לקבל את כל המידע המקיף על הביטוח שלכם. בהזמנות זו זכרו לבדוק אם אתם מבוטחים מפני מקרים מסויימים, מה גובה הכיסוי הביטוחי הניתן, האם הביטוח פעיל וכו'. ענף הביטוח עובר שינויים ללא הרף, רפורמות נכנסות והנתונים משתנים.

חשוב יותר מתמיד לבדוק בתקופה זו כי הביטוח הקיים אכן עונה לצרכים האישיים שלכם. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם מחיר יקר על טיפול רק בגלל שלא ידע שהביטוח שלא לא כולל את כל המצבים הבריאותיים…

 

איתור ביטוח בריאות בצורה מקצועית

כל סוכן ביטוח יכול לבדוק עבורכם את מצב ביטוח הבריאות הרשום על שימכם. הוא יבדוק את הנתונים ויפרט לכם את משמעות כל סעיף ובמקרה בו נראה צורך לבדיקה מקיפה יותר, תוכלו להיעזר בכך בסוכן הביטוח. כאשר יש איש מקצוע העוסק בתחום מידי יום, קל לזהות מצבים לא רווחים וכו'. כך שבדיקה מקצועית ממקסמת את יעילות הבדיקה עשרות מונים.

ביטוח בריאות