התכוננו להתפנק – חופשה בטאבה ב-4 שלבים פשוטים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

גם הטיילים הכי מנוסים מוצאים את עצמם מבזבזים זמן יקר בתכנון חופשה. אנחנו כאן כדי לדאוג שזה לא יקרה, ושהחופשה המפנקת הבאה שלכם הכוללת מלונות בטאבה תהיה כיפית וזורמת עוד משלב התכנון שלה. מדריך תכנון חופשה בטאבה ב-4 שלבים פשוטים ומהירים – מתחילים!

לחופשה בטאבה מגיעים כשרוצים להרגיש הכי בחו"ל, אבל מבלי להתרחק יותר מדי מהבית. טאבה נמצאת ממש מעבר למסוף הגבול באילת ויש בה מגוון רחב של מקומות אירוח ברמות שונות: ריזורטים צנועים ונעימים, מלונות 4 כוכבים ומלונות פאר בדרגת 5 כוכבים בהם תוכלו להעביר חופשה בסטנדרט גבוה במיוחד. בשלוש השנים האחרונות טאבה חזרה להיות יעד מועדף על תיירים ישראלים ובינלאומיים כאחד, ששמחו לחזור לעיר הנופש האהובה ולבלות בה חופשה מפנקת מול הנופים המרהיבים של מפרץ עקבה והים האדום.

אבא ילדה וים

שלב 1 – פנו את הסופ"ש

הקצו לכם לפחות 3 ימים לחופשה: כמובן שתמיד עדיף יותר, אבל ההגעה לטאבה מצריכה כמה שעות וכדי לא להרגיש שרק הגעתם וכבר אתם צריכים לחזור, וודאו שיש לכם לפחות סופ"ש שלם להקדיש לה. כך, גם אם אתם מגיעים בתקופה עמוסה כשמעבר הגבול מלא באנשים, תוכלו ליהנות מיומיים וחצי נטו של בטן-גב-פינוקים במלון שלכם.

מה זה אומר? שגם אם ביום חמישי בבוקר אתם חשים ספונטניים והלו"ז שלכם לסופ"ש פנוי יחסית, תוך כמה שעות אתם יכולים למצוא את עצמכם חוצים את הגבול לכיוון המלון שלכם ולקבל את המפתח לחדר שלכם כבר בשעות הערב.

ואם מצאתם לעצמכם זמן פנוי, עכשיו הגיע הזמן לתכנן את ההגעה שלכם לחופשה בטאבה.

שלב 2 – הגעה אל חופשה בטאבה

לטאבה אפשר להגיע במספר דרכים, וכולן מובילות לאילת (אלא אם כן אתם נמצאים כבר במצרים, אבל אנחנו ברשותכם נתמקד באפשרות הראשונה). האפשרות הראשונה היא המהירה, אך גם היקרה ביותר – טיסה. טיסות לאילת יוצאות באופן סדיר ובתדירות גבוהה מנמל התעופה שדה דב או מנתב"ג, ובתדירות נמוכה פחות מנמל התעופה בחיפה.

בחודשים הפחות מתויירים הסיכויים למצוא כרטיסי טיסה במחירים שפויים (פחות מ-250 ₪, שפוי זה דבר יחסי, כן?) גבוהים יחסית, ואולי אם תהיו ספונטניים ברגע הנכון, תמצאו כרטיס טיסה מעכשיו לעכשיו במחיר אטרקטיבי מאוד. בעונות המתויירות יותר המחירים כבר מתקרבים לאזור ה-300 ₪, אך פעמים רבות אפשר למצוא מבצעים משתלמים או קופונים שיוזילו את העלות.

האפשרות השנייה להגיע לטאבה היא באמצעות רכב. ניתן להעביר רכבים פרטיים במעבר הגבול בקלות יחסית ובעלות לא גבוהה. כל מה שנדרש מכם הוא אקסטרה שעה במעבר הגבול, 22 ₪ לתרגום הרישיון בצד הישראלי ו-700 לירות מצריות (כ-140 ₪ פחות או יותר, תלוי בשער ההמרה) בצד המצרי + 170 ל"מ עבור ביטוח "חובה". החדשות הטובות הן שמחירי הדלק בסיני נמוכים משמעותית מאשר בישראל, כך שאם תדלקו מיכל מלא בצד המצרי אתם תחזירו את ההשקעה ותצאו מרווחים. בנוסף, אם הזמנתם חופשה בטאבה באחד מהמלונות הצמודים לגבול (מובנפיק, טאבה סנדס או טאבה הוטל), העברת הרכב תהיה ללא עלות והתהליך יהיה מזורז.

להגעה ברכב יש יתרונות משמעותיים – אתם אדונים לעצמכם, יכולים לצאת ולחזור מתי שבא לכם, לא להיות תלויים במוניות, לשים איזו מוזיקה שבא לכם וגם לאסוף שותפים לנסיעה שיוכלו להשתתף איתכם בעלות הנסיעה.

אם 2 האופציות העליונות פחות מדברות אליכם, תמיד תוכלו להגיע לחופשה בטאבה באמצעות אוטובוס. מדובר באופציה המשתלמת ביותר והיא לא מצריכה מכם יותר מדי, חוץ מלעלות על האוטובוס בזמן (אחרת תחכו עד האוטובוס הבא). מחיר הנסיעה באוטובוס לאילת נע בין 51.5 ₪ ל-70 ₪ לכיוון אחד או מ-82 ₪ ל-112 ₪ בהזמנת כרטיס הלוך-חזור. מהתחנה המרכזית באילת תצטרכו לקחת אוטובוס (4.5 ₪) או מונית (50 ₪) למעבר הגבול.

שלב 3 – הזמנת מלון לחופשה בטאבה

לילה בחדר זוגי לאדם (כולל ארוחת בוקר) נע בין 70 ₪ ל-250 ₪ בלואו סיזן, בהתאם לסוג המלון והחדר המבוקש. בעונה החמה המחירים עולים בהתאם, ואתם צפויים להוציא בין 120 ₪ ועד 500 ₪ לאדם בחדר זוגי ללילה (כולל ארוחת בוקר). אם אתם מעוניינים בחצי פנסיון או בדיל הכול כלול שיסגור לכם את הפינה של האוכל והשתייה, המחיר יעלה קצת, אבל לא בהרבה, וישנם הרבה דילים אטרקטיביים ממש בתקופת הפחות עמוסות. אם בא לכם להתארח במסעדות שונות מחוץ לבית המלון, ארוחת ערב ממוצעת תעלה לכם בסביבות 50 ₪, לפני אלכוהול.

אם אתם מתארחים באחד מבתי המלון הצמודים למעבר הגבול, תצליחו אפילו לחסוך על מוניות, כך שלמעשה כך הסתיימו ההוצאות שלכם, אם אתם מתארחים באחד מבתי המלון במתחם הנופש "טאבה הייטס", הנמצא במרחק 20 דקות נסיעה ממעבר הגבול, המחיר למונית פרטית (עד 3 נוסעים) יהיה 250 לירות מצריות, כ-50 ₪. אם אתם לוקחים מונית גדולה שמתאימה לעד 14 נוסעים, המחיר יהיה 40-50 ל"מ לאדם.

כך או כך, חופשה בטאבה במלון למשך סופ"ש אחד, תעלה לכם כמו יום אחד בכל עיר בינלאומית אחרת, פלוס ים, פלוס שמש, פלוס נוף שאין באף מקום אחר שנמצא במרחק 5 שעות נסיעה מתל אביב.

שלב 4 – אריזה

עכשיו מתחיל החלק הכיפי! חופשה בטאבה, במיוחד כזו שנעשית בבית מלון, מצריכה אריזה של מעט מאוד דברים, ורובם לא מצריכים יותר מתיק גב. כמה שפחות דברים לארוז, כמה שפחות דאגות.

מה חשוב לקחת לחופשה בטאבה? קרם הגנה, כובע, בגד ים, כפכפים, מברשת שיניים, כמה בגדים עליונים ותחתונים להחלפה, טלפון נייד + מטען, דרכון ומזומן. אם אתם עוברים את הגבול עם הרכב הפרטי אל תשכחו להביא גם רישיון נהיגה ורישיון רכב.

זכרו, סיני כמו סיני הינה בעלת השפעה ייחודית על הנפש, תהנו ממנה (:

חופשה נעימה!

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא סוגיה מורכבת ורגישה במיוחד המתעוררת כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המצופה בתחומם, וכתוצאה מכך נגרם נזק כלשהו למטופלים. בעוד שספקי שירותי בריאות, רופאים

קרא עוד >>