ביטוח בריאות פרטי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

כמו כל אזרחי המדינה גם אתם משלמים ביטוח לאומי מאז ומעולם? בטוחים שזה מה שיעזור לכם בעת צרה וכי אין סיבה לדאוג? אם כך, כדאי שתעצרו לרגע ותבינו מה באמת קורה מסביבכם. העניין הוא שאומנם אנשים מסוימים כן הוכרו כנכים על ידי הביטוח הלאומי וכן קיבלו קצבה מסוימת בחודש, אך לשם כך היה עליהם לעבור לא מעט וועדות. בנוסף לכך, לא תמיד הקצבה הזאת מספיקה, לעיתים היא מגיעה באיחור ולא תמיד היא מספיק מסייעת. לכן ביטוח בריאות פרטי זו האופציה הכי טובה שיש, כי עם ביטוח כזה אתם יכולים להיות רגועים. אומנם הביטוח לא יחזיר אתכם להיות בריאים, אך מצד שני, הוא יעזור לכם לממן את חייכם גם אם תחלו בפתאומיות.

מימון תרופות שאין בסל

בכל שנה המדינה מחליטה איזה תרופות נכנסות לסל ואיזה נשארות בחוץ. המשמעות היא שאותן תרופות שנשארות בחוץ דורשות מימון עצמאי וברוב המקרים מדובר על הון עתק. אתם יכולים לתאר לעצמכם את ההרגשה הנוראית ואת הידיעה שיש תרופה למחלה שממנה אתם סובלים אבל למעשה אין לכם איך לממן אותה? זו עוד סיבה טובה שבגללה לבחור ביטוח בריאות פרטי זה משהו שאתם חייבים לעשות. עם ביטוח כזה תוכלו לדעת שלא משנה מה קורה לכם, כי בכל מקרה תוכלו לממן תרופה וטיפולים רפואיים נדרשים.

סוגים של תרופות

כמה זה עולה?

תוהים כמה יכול לעלות לכם ביטוח הבריאות שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרי כולנו היינו רוצים לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר, אם כי לא בכל מחיר. חשוב שתדעו שיש כמה גורמים משמעותיים שיכולים להשפיע על מחיר הפוליסה, כמו לדוגמא:

  • הגיל של המבוטח
  • הרקע שלו מבחינה בריאותית
  • השאלה האם הוא מעשן

בנוסף, גם השאלה לאיזו חברת ביטוח אתם מתקשרים תשפיע ברוב המקרים על מחיר הפוליסה. לכן יש מקום לדבר עם כמה חברות שונות, כי מי אמר שחובה לבחור מיד את החברה הכי יקרה שיש? אם אתם מחפשים חברת ביטוח עם המלצות, עם שירות מקצועי ועם אדיבות ללקוח, אין ספק שכדאי לכם לדבר עם הנציגים של חברת "אבנר" עוד היום. חברת הביטוח הזאת מציעה לכם פוליסות מעניינות ביותר הן בתחום של ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים ועוד. חבל להשאיר את הדברים ליד הגורל אם אתם יכולים לדאוג לעצמכם כבר עכשיו ולא להיות לנטל על בני המשפחה שלכם בעתיד.