האם ישנו שוני הורמונלי בין סקס לאוננות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מי מאיתנו שבזוגיות וגם מי שלא – כולנו מחכים לרגע הזה שאנחנו לבד בבית ויכולים להתחבר לתשוקות, הפנטזיות והדחפים שלנו. מי כמונו יודע מה עושה לנו הכי טוב? מדויקים, יעילים וחדורי מטרה – כולנו יודעים לגעת בעצמנו בצורה הכי טובה שיש. אבל בואו לא נתבלבל – סקס היא פעולה לא פחות כיפית מאוננות. במאמר זה נבדוק האם ישנו שוני הורמונלי בין סקס לאוננות.

מה בין סקס לאוננות?

לפני שנגיע להתעסק בשאלה האם ישנו שוני הורמונלי בין סקס לאוננות, נבין רגע מה ההבדל הנפשי בין השניים. אוננות היא אקט שכנראה נבצע גם בזמן שאנחנו בזוגיות, וזה לא דבר רע. האוננות גורמת להתחברות עצמית, היכרות עם הגוף וההבנה מה עושה לנו הכי כיף.

לסקס לעומת זאת יש ערך מוסף מעבר לפורקן והסיפוק. סקס הוא פעולה משותפת שמאפשר לנו להרגיש נאהבים, רצויים ונחשקים. הסקס מביא איתו רגשות בהרבה מן המקרים, ומהווה מעין חממה של אהבה ותשוקה.

 

זוג מאוהב

 

האם ישנו שוני הורמונלי בין סקס לאוננות

שאלה טובה. בשני האקטים המטרה היא אחת – להגיע לפורקן, להגיע לאורגזמה. בזמן שאנחנו מענגים את עצמנו בזמן האוננות או מענגים את בני הזוג שלנו בזמן סקס, קצב הלב והנשימה מתגברים באופן מתמיד. בזמן ההתגברות הזו, מוזרמים למחזור הדם הורמונים שונים שמכינים את הגוף לקראת מצב של אורגזמה.

ההתגברות הזו מתרחשת גם בזמן סקס וגם בזמן אוננות, ובעצם בכל פעולה שגורמת לנו להתרגש ולהתעצם מינית.

כשהאורגזמה מופיעה היא נמשכת לאורך שניות ספורות עד שניות ארוכות, והשפעתה חולפת לאחר כדקה. האורגזמה תופיע, גם אצל גברים וגם אצל נשים, בתור התכווצויות שרירים בגוף, בדגש על אזור אכן הירכיים, ואצל הנשים גם באיזור רצפת האגן וכן בשרירים של הנרתיק.

הקשר שבין סקס לאוננות

אחרי שענינו על השאלה האם ישנו שוני הורמונלי בין סקס לאוננות, בואו נבין מה הקשר ביניהם. במידה ואדם נמצא בזוגיות, למה לו לקיים פעולת אוננות?

ובכן, פעולות הסקס והאוננות קשורות זו לזו בצורה ישירה. אוננות והיכרות אישית עם הגוף תגביר את הרצון לסקס, ולכן חשוב לבצע פעולת אוננות לא רק בשביל הכיף והפורקן, אלא גם בשביל להכיר את הגוף ולדעת מה עושה לנו נעים. כך נוכל להדריך את הפרטנר שלנו בזמן סקס לגעת בנו ולענג אותנו בצורה הנכונה.

הגברת החשק המיני וגיוון – תכשירים טבעיים

על חברת natural viagra שמעתם? החברה משווקת מוצרים שהם תחליפי ויאגרה טבעיים. המוצרים, שעשויים מ100% חומרים טבעיים, מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי ומהווים היום גם מקור שהוא פתרון להתמודדות עם בעיות כמו אין אונות, וגם מקורות שמהווים הגברה של הריגוש המיני. על מנת לרכוש את המוצרים אין שום צורך במרשם רופא, וניתן לרכוש אותם דרך אתר החברה. תהנו!

אולי יעניין אתכם:

הדרך להחזיר את הביטחון לחדר המיטות