כיצד להכין תוכנית שיווק פרויקט נדל"ן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

השקעתם לא מעט משאבים, הקמתם פרויקט נדל"ני חדש ואתם נמצאים רגע לפני שלב ההשקה. זהו רגע מרגש במיוחד, שאתם עובדים בשבילו חודשים ואף שנים. אך יחד עם זאת הוא טומן בחובו שלבים רבים של עבודה שיווקית, אותה אתם צריכים לבצע על הצד הטוב ביותר.

בדיוק מסיבה זו כאשר אתם מעוניינים לבנות תוכנית שיווקית לפרויקט הנדל"ן החדש שלכם, אתם צריכים להשקיע משאבים רבים בתכנון כל שלבי השיווק. רק כך תוכלו להגיע ללקוחות שלכם בצורה המדויקת ביותר, ולמצוא את הקונים הפוטנציאלים שיכולים לנצל את הפרויקט שלכם בצורה האולטימטיבית.

שיווק דירות

 

חמשת השלבים העיקריים לתוכנית שיווק בתחום הדיור

 כדי לבנות תוכנית שיווקית מוצלחת לפרויקט נדל"ן חדש, אתם צריכים לעבור בחמשת השלבים הבאים:

  1. כבר משלב ההקמה של הפרויקט, מומלץ ליצור סביבו עניין. בין אם דרך הרשתות החברתיות ובין אם דרך פרסומים בשלטי חוצות. אתם רוצים לגרות ולעניין את קהל היעד של הפרויקט שלכם, על מנת להעלות את המבנה לתודעה הציבורית. אם תצליחו להפוך את הפרויקט ליוקרתי יותר, כבר בשלבים הראשונים של הבנייה, כך יהיה יותר קל לשווק אותו בהמשך הדרך לקהל הלקוחות שלכם.
  2. הצגה מכירתית של הפרויקט היא נדבך חשוב במיוחד. בין אם מדובר בפרויקט יוקרה, ובין אם מדובר בפרויקט למשפחות, אתם צריכים למצוא את כל נקודות החוזקה של הפרויקט שלכם ולהציג אותן בצורה מכירתית ומושכת ביותר ללקוחות שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת דירות לדוגמה, או על-ידי הדמיות מחשב, שמציגות את החיים בפרויקט החדש ויכולות למשוך את תשומת ליבם של הקונים.
  3. פרסום בערוצים דיגיטליים, כמו אינסטגרם, פייסבוק ואתרים שעוסקים בתחום הדיור והנדל"ן, היא שיטת עבודה מצוינת. כך תוכלו להגיע לקהל יעד שמחפש לרכוש דירה, גם מבלי להשקיע משאבים עצומים בפרסום רחב לקהל עצום. כמו כן ניתן לפנות לקבוצות רכישה מאורגנות דרך הרשתות החברתיות, או מובילי דעת קהל אשר יכולים לפרסם את הפרויקט שלכם בצורה עדינה יותר, אך לא פחות מכירתית.
  4. צוות מכירות מקצועי בשלב השיווק האגרסיבי של הפרויקט. אתם רוצים לפתוח את המרחב לקהל הרחב, ולשם כך חשוב להציב בשטח נציגי מכירות. נציגי מכירות מקצועיים ואמינים יכולים ליצור תחושה של רצינות מצידכם, ולאפשר ללקוחות שלכם לקבל מענה נכון על כל השאלות שלהם. כך שהם ירגישו בטוחים הרבה יותר לרכוש מכם דירה בפרויקט. לכן חשוב לבצע בחירה מקצועית של נציגי המכירות בשטח.
  5. מבצעים והנחות בשלבים שונים של תהליך המכירות, יכולים להיות גורם מעודד במיוחד, לעלייה בקצב הדירות אותם אתן מוכרים. לכן מומלץ לתכנן מראש את מועדי המבצעים, ואת סוג המבצעים שאתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם, על מנת לשווק את הפרויקט בצורה טובה הרבה יותר. 

 

מכירה מוצלחת של נכס לכל קונה

מכירת נכסים בישראל, היא מכירה יקרה במיוחד אשר דורשת מכם השקעה של זמן, תכנון ומשאבים. ככל שאתם תגיעו מוכנים יותר לתהליך שיווק פרויקט נדל"ן למגורים של הפרויקט שלכם, כך תוכלו להוציא אותו לפועל בצורה מקצועית ואיכותית יותר.

אם אתם מצליחים להגיע ללקוחות שלכם ולעניין אותם ברכישת המוצרים שלכם, אתם יכולים לשפר בצורה משמעותית את קצב המכירות של הפרויקט וכך גם למנוע מצב בו אתם לא מצליחים למכור את כל הפרויקט. יחד עם זאת אל תשכחו כי רכישה של דירה היא עניין מאוד רציני מבחינה כלכלית, ולכן חשוב לכבד את הלקוחות שלכם ולתת להם את הזמן לחשוב ולבחור נכון להם.

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא סוגיה מורכבת ורגישה במיוחד המתעוררת כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המצופה בתחומם, וכתוצאה מכך נגרם נזק כלשהו למטופלים. בעוד שספקי שירותי בריאות, רופאים

קרא עוד >>