מקומות רומנטיים להצעת נישואין

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

הצעת נישואין היא רגע מאוד קסום ורומנטי. אם החלטתם להציע נישואין אתם רוצים לעשות זאת בסביבה שתתאים ותסמל את הרגע על מנת להפוך אותו לעוד יותר מרגש ורומנטי.

אם אתם מחפשים את המקום המושלם לא צריך ללכת רחוק, הארץ שלנו מלאה במקומות נפלאים להציע בהם נישואין, כך שכל הצעה תהפוך להצעה שאי אפשר לסרב לה. אם אתם מחפשים מקומות כאלו בארץ הבאנו לכם במאמר זה את חמשת המקומות הרומנטיים ביותר בישראל להצעת נישואין.

 

פארק נשר – הגשר התלוי

פארק נשר ממוקם על מורדות הכרמל. קק"ל אחראית על השימור והטיפוח של הפארק והיא עושה זאת בהצטיינות יתרה. הפארק מלא בצמחיה ירוקה מרהיבה ולאורכו עובר נחל קטיע. ואם זה לא מספיק בין הצמחייה מסתתר לו הגשר התלוי.  הגשר התלוי הוא מקום מושלם להצעת נישואין. במיוחד אם תבחרו ללכת בשעות אחר הצהריים המאוחרות כאשר מתחילה השקיעה, תקבלו אווירה רומנטית במיוחד ואת התזמון המושלם להציע נישואין באמצע הגשר.

הרבה לא מודעים שקיים כזה מקום בארץ ורבים נוסעים ליעדים רחוקים בחו"ל רק כדי לבקר במקומות דומים כאשר יש להם גשר כזה ממש מתחת לאף שלהם. אז אחרי שעיצבתם טבעת אירוסין מיוחדת במינה, הגיע הזמן לקרוע ברך ולהציע נישואין לאישה על הגשר.

 

האגם הנעלם בתמנע

האגם הנעלם בפארק תמנע נוצר כתוצאה מהפסקת הפעילות במכרה תמנע. מי התהום החלו להתרכז ולהציף את המכרה וכך נוצר אגם מלאכותי.

האגם הכחול שמשקף את השמיים בשילוב הגוון הוורוד מעט של המדבר והשקט מסביב הופכים את המקום הזה למראה מרהיב שמשרה אווירה מיוחדת במינה. הצעת נישואין מנגד למראה כזה תהיה הצעת נישואין רומנטית במיוחד שתזכרו לעד.

הצעת נישואין

 

מצפה הכוכבים במצפה רמון

שכיבה על הגב בלב המדבר כאשר אתם מביטים אל שמיים מלאי כוכבים היא כבר חוויה מפליאה כשלעצמה וכשחולקים את החוויה עם בן זוג היא הופכת לעוד יותר מיוחדת. 

שניכם יחד מול שמיים אינסופיים יהפוך כל הצעת נישואין להצעה רומנטית בלתי נשכחת. כל מי שביקר באזור אי פעם תמיד רוצה לחזור אליו שוב ושוב וגם אתם תרצו על מנת לחזור ולחוות את האווירה ייחודית של המקום.

 

הגלבוע

הגלבוע הוא אזור בארץ שלא כולם יודעים איפה הוא בכלל נמצא. אך הוא מכיל נופים ירוקים שידהימו אתכם, במיוחד בתקופה שבה אירוס הגלבוע נמצא בשיא פריחתו.

טיול ברכס הרי הגלבוע יחשוף בפניכם נוף ייחודי לאור החקלאות המייחדת את האזור. תגלו נוף המחולק לריבועים ומלבנים שנותנים לו יופי מיוחד. ניתן להגיע מוקדם במיוחד כדי להציע עם הזריחה ולהנות מיום שלם של טיולים. 

אם תרצו להפוך את ההצעה לעוד יותר מיוחדת יש אפשרות לטיסה בכדור פורח מעל בשמי הגלבוע שיהפוך את ההצעה לחוויה חד פעמית.

 

גן הוורדים בירושלים

הכותל הוא לא המקום היחיד שאפשר להציע בו נישואין בירושלים. פארק הוורדים ממוקם לא רחוק כל כך ונמצא בלב קריית הממשלה. בנוסף לאווירה הקדושה הירושלמית הייחודית תוסיפו גם אווירה רומנטית שיוצרים אלפי וורדים ותקבלו מיקום מושלם להציע בו נישואין.

גן הוורדים הוא מקום שמושך אליו הרבה זוגות בזכות הקסם והאווירה הרומנטית השוררת בו. יש בו מפל, אגם ומלא וורדים שיוצרים לכם תפאורה מושלמת להצעת נישואין רומנטית.

 

מחירי הצעות נישואין

ביקור במקומות שציינו במאמר זה לרוב לא עולים כסף או שיש צורך בתשלום סמלי. אתם יכולים לבקש אישור להרים הפקה בעזרת חברה כמו להציע נישואין בקלות עם משהו יותר רצינית הכוללת קישוטים שונים שיעזרו לכם להפוך את ההצעה ליותר יוקרתית ואז תצטרכו לשלם בין 750 ש"ח ויכול להגיע עד ל-2,000 ש"ח לכל ההפקה.

אבל אפשר גם להסתפק ביופי הטבעי של המקומות האלו ובאווירה הייחודית שהם יוצרים, כך שכל הצעת נישואין תהיה בלתי נשכחת.