האם נטורל אנד דלישס הוא אוכל מומלץ לכלבים?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

המותג נטורל אנד דלישס הוא מותג אוכל לכלבים אשר הצליח מאוד בעולם, כמו גם בישראל. כל מה שרציתם לדעת אודות המותג והאם הוא מומלץ באמת – במאמר הבא

 

נטורל אנד דלישס – מזון לא מעובד לכלבים

נטורל אנד דלישס הוא מותג ייחודי אשר חרט על דגלו לספק לכלבים אוכל איכותי ולא מעובד, העשוי מחומרים טבעיים בלבד.למעשה, ערכי המותג שמים דגש משמעותי על בריאות ותזונה נכונה, ולכן המתכונים של החברה הינם מתכונים המבוססים על תזונה מאוזנת ובריאה אשר מתאימה מאוד בעבור כלבים כבדי משקל. חשוב לציין בנקודה זו כי כלב אשר סובל מבעיית משקל עשוי בעתיד לסבול מבעיות בריאותיות נלוות הכוללות כאבי מפרקים וכן קושי בהליכה. לכן, תזונה המבוססת על ערכים קלוריים נמוכים אך עם זאת עשירים בסידן וחלבון היא יעילה מאוד בעבור כלבים בעלי משקל עודף כמו גם בעבור מניעת סוכרת, בשל אי שימוש בדגנים פשוטים. מדובר בבשורה של ממש בעבור בעלי כלבים אשר מעוניינים לספק לכלבם את המזון הטרי והטוב ביותר, ולכן נטורל אנד דלישס נחשב למזון לא מעובד המומלץ מאוד בעבור בעלי כלבים.

כלב אוכל

שמירה על בריאותו של הכלב באמצעות נטורל אנד דלישס

כאמור, שימוש בחומרי גלם לא מעובדים יכולה להועיל באופן משמעותי לבריאותו של הכלב שלכם, ואף להוסיף לו ערכים תזונתיים להם הוא זקוק לצורך איכות חייו. הפורמולה של החברה מתבססת על תפיסה הקובעת כי הקיבה של הכלב זהה לטורפים אחרים, ולכן הוא צריך לקבל ריכוז בשר מדויק. בנוסף, דוגלת החברה בשימוש בחומרי גלם מצוינים הכוללים חלבון המגיע מהבשר, אחוזי שומן נמוכים, צמחי מרפא אשר מסייעים באופן ניכר לתהליך העיכול. חשוב לזכור כי תהליך העיכול של כלבים הופך לבעייתי ככל שהם מתבגרים, ולכן עלינו כבעלים לספק להם את המוצרים הטובים ביותר אשר יאפשרו למזון להיספג באופן מהיר. משום כך, שימוש קבוע במוצרי החברה יעזור באופן ממשי לכלבכם, כפי שדיווחו בעלי כלבים מכל העולם אשר דיווחו על רמת שביעות יוצאת מן הכלל כתוצאה מרכישת האוכל.

 

רכישה של נטורל אנד דלישס באמצעות חנות אנימל שופ

אוכל לכלבים באנימל שופ ניתן כעת באופן אינטראקטיבי וקל לשימוש. על מנת להזמין אוכל לכלבים מהמותג האיטלקי המוביל נטורל אנד דלישס, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי, להכניס לעגלה את אוכל לכלבים המותאם אישית לגיל, גזע והרקע הבריאותי של הכלב שלכם ולאחר הזמנה מאובטחת תוכלו לקבל את האוכל עד לבית, במשלוח חינם. חנות אנימל שופ מתמחה במתן שירות אטרקטיבי לבעלי כלבים וחתולים, כל זאת בכדי להוביל לחווית קנייה ייחודית ומשתלמת במיוחד. כפי שאנו מצפים לאכול את האוכל הטוב ביותר בעבור הבריאות שלנו, כך עלינו לדאוג לחברנו על ארבע.