האם כדאי לקחת ייעוץ משכנתאות?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

נדמה לכם שבלי משכנתא מהבנק לא באמת תצליחו לקנות דירה? אתם עובדים כבר הרבה שנים, חוסכים וההורים גם יכולים לעזור לכם קצת אך בכל זאת זה לא מצליח? אם כך, אולי תרגיע אתכם הידיעה שאתם לא היחידים שזה קורה להם. העניין הוא שבישראל מחירי הנדל"ן מאוד גבוהים ולכן ברור מדוע משכנתא מהבנק היא כמעט הכרח עבור רוב האנשים. מה שכן, רגע לפני שאתם ניגשים לבד לבנק ומנסים להבין איזה מסלול משכנתא יוכל להתאים לכם, למה שלא תיקחו ייעוץ משכנתאות מהמומחים בתחום? זה נכון ששירות כזה עולה כסף, אך מצד שני, בעזרת השירות הזה תוכלו גם לחסוך לעצמכם לא מעט כספים בעתיד, אז למה לחשוב פעמיים?

איש וכסף

וותרו על יועץ המשכנתאות של הבנק

הייתם בפגישה ראשונית לגבי משכנתא אפשרית בבנק והציעו לכם לדבר ישירות עם יועץ המשכנתאות של הבנק? אם כך, אנחנו ממליצים לכם לוותר על כך. העניין פשוט וברור: הבנק חושב, לפני הכול, על האינטרסים שלו, והאינטרס שלו הוא להרוויח את הכסף שלכם. זה אומר שאפילו אם יש מסלול משכנתא שיכול להיות נהדר במקרה שלכם מבחינת הריביות, לא בטוח בכלל שיציגו בפניכם את האפשרות הזאת. לכן, אם חשוב לכם לדעת שאתם מתייעצים עם מישהו שבאמת רואה לנגד עיניו את האינטרס שלכם ואת החיסכון הכלכלי שאליו אתם שואפים, עדיף לבחור יועצים פרטיים.

יועצי משכנתא מומלצים

יש לכם דילמה לאיזו חברה של יועצי משכנתאות לפנות? רוצים לקבל שירותי ייעוץ משכנתא אך אתם מעט אבודים? אם כך, כדאי שתכירו עוד היום את חברת "שקוף", כי כאן באמת חושבים עליכם. זה לא משנה אם אתם מגיעים עם הון עצמי מאוד גדול ורוצים לקנות דירה יקרה או שאתם קונים דירה קטנה וזולה יחסית. מה שבטוח זה שבחברת "שקוף" יקשיבו לכם, יבדוק עבורכם את כל הנתונים שצריך ובהתאם לכך יציעו לכם את מסלול המשכנתא הכי טוב עבורכם. ייעוץ משכנתאות הינו ייעוץ שיכול לסייע לכם להבין גם איך נכון להתנהל מול הבנק כשרוצים לבקש ממנו משכנתא ולכן זה כל כך חשוב.